Пошук клієнтів в інтернеті?

   Пошук клієнтів починається з того, щоб «узнать» свого клієнта.

Пошук клієнтів в інтернеті?

— Ваш інтернет майданчик

— Вибір стратегії реклами

— Приклади стратегій

— Пошук клієнтів рієлтору, юристу, турагентству

gde-najti-klientov-ploshadkaПотрібно їх запросити!

Виникають питання:

Куди запросити і як запросити?

Ваша майданчик

   Правильно! Потрібно створити свою інтернет майданчик і зробити правильну рекламу!

   Чому інтернет майданчик? – Тому, що зараз зовсім необов'язково мати сайт, щоб знайти клієнтів. Крім сайтів зараз цілком підходять соц мережі або «пейдж сторінки» або взагалі товар можна вбити на готові торгові майданчики (наприклад prom.ua).

Головне підібрати те, що потрібно!

   Як підібрати? – Уявіть, де в інтернеті ваш клієнт. Якщо це жінка, то швидше за все в соц мережах. Чоловік, якщо хоче з дружиною поїхати на відпочинок, в соц мережі не піде. Він буде шукати по контекстній рекламі (перші позиції в пошукових системах), порівнювати ціни... І якщо ви не дасте красиве «рекламне пропозицію», не зацікавите його, то швидше за все він піде і ви витратили гроші на нього дарма.

   Уявіть свого клієнта . Де вас шукати? Дайте йому знайти себе!

   Що стосується інтернет магазинів. Зараз в інтернеті існує «Глобалізація» — всі люблять інтернет «супермаркет» але дуже рідко, дуже рідко переходять на 2-гу сторінку. Так що і сторінка акуратно складена і з хорошою налаштуванням, не «завантажена» зайвої відволікаючої інформацією цілком може дати клієнта.

   Але такий клієнт зазвичай приходить через контекстну рекламу! – Перейти на перший-ліпший сайт і швидко купити.

Перше: створити свою інтернет майданчик!

Друге: зробити правильну рекламу (правильна стратегія).

Що це значить!?

Залежно від майданчика і товару, потрібна правильна реклама.

Вибір стратегії реклами

gde-najti-klientov-strategiya   Наприклад: У вас магазин продтоварів в селі або магазин в місті але у вас масштаб бізнесу (таргетинг) міста. Але ви хотіли б продавати більше «велику» продукцію або збільшити оборот. І хочете знайти свого клієнта. Створіть акаунти в популярних соціальних мережах, «подружиться» з усіма в своєму місті (наскільки це можливо). І хоча б раз в тиждень описуйте що-небудь з вашого магазину, або пишіть «корисні» статті... І ви побачите, люди до вас потягнуться... Ця реклама буде коштувати тільки вашого часу ...

   Де і як ви зможете розповісти про якомусь цікавому реченні (або нової послуги, магазині) як пост в соц мережах де у вас в друзях тисяч 15 000 людей з вашого міста? Як ще ви зможете розповісти про вас відразу 15 000 друзям – роздавати брошури?
На послуги краще звичайно контекстна реклама (знову ж таки, ваш клієнт може бути і в соц мережах).

   Сайт – візитка, коротко на сторінці опишіть свої переваги, головне наголос на «посередницьке» пропозиція! Наприклад: кінцева мета купити, а ви пропонуйте рази три безкоштовну консультацію або розрахунок вартості і один раз купити (просто кнопку). На таких сайтах головне взаємозв'язок з клієнтом.
Напевно ви думаєте, знову розказує про те, що можна зробити і не розповідає як! Мене теж це іноді «виводить з себе.

   Не вірте нікому, хто скаже: Іди туди, зроби те і ти отримаєш готового покупця. Такого не буває!

   Інтернет і покупець це процес: Дія – Час — Аналіз, дія – Час — Аналіз, дія – і так до нескінченності... на скільки, напевно, якого масштабу вам потрібен вам бізнес.

Головне продумайте правильну стратегію!

   Це не можливо сказати в одній статті, саме цього ми і будемо вчитися на блозі: Розробити правильну стратегію для бізнесу і привести клієнта (для інтернет майданчик і ваш бізнес почав приносити прибуток)

Приклади стратегій

Давайте розберемо кілька прикладів:

Ріелтор: Пошук клієнтів ріелтору!
Я можу порадити:

  1. Сайт – каталог – для квартир. Тих, які продаються з описом і тих, які часто здаються в оренду.
  2. Соц мережі – пропозиції, зміни, група з вашою пропозицією, описом і пости. Зробіть так, щоб вам легко було знайти, напишіть що-небудь, що викличе до вас довіру – пишіть статті в блог і діліться в соц мережах. Станьте помітними, нехай до вас звикнуть.
  3. Реклама – можна зробити контекст, тільки на будинки з продажем. Обов'язково вам потрібно навчитися «Емайл маркетингу». А на своїх «майданчиках» збирати «ліди» емайли і телефони. Потім з ними працювати – адже купівля будинку чи квартири не буде натисненням однієї кнопки!

   Юрист: Пошук клієнтів Юриста!

  1. gde-najti-klientov-uristuСайт візитка, з мінімальною інформацією.
  2. Обов'язково соц мережі. Будьте серед народу. Пишіть свою думку про стосуються вашої професії інформації. Лайкайте з своїм коментарем, потрібно щоб запам'ятовували ваше прізвище. Допомагайте людям, і вони прийдуть до вас у кабінет (про нього дізнаються з вашого сайту візитки). Покажіть свій професіоналізм!
  3. Реклама: Я думаю можна спробувати 1 міс контекстну рекламу. За результатами і далі дивитися. Але постинг в соц мережах обов'язково Фейсбук, ВК, Однокласники.

Для вантажоперевезень: Пошук клієнтів для вантажоперевезень маю на увазі приватний перевезення.

  1. Вистачить для початку і груп в соц мережах Фейсбук.
  2. Зареєструватися на сайтах перевізників. Для приватника можна звичайно і пейдж лист. З описом машини, і параметрів.

Для турагенства:
А для турагенства звичайно сайт каталог! З блогом. Статті про курортах і постинг.

   Групи в популярних соціальних мережах (Фейсбук, ВК, Однокласники можна Инстаграмм і Ютуб (це по спицифике)).
Найголовніше для турагенства: постинг готелів, курортів (можна цілком і рерайт) і «Гарячі пропозиції» це обов'язково – друзі в соц мережах!

   Пошук клієнтів на бухгалтерське обслуговування, тут потрібен сайт візитка і постинг (по вашій темі) анонсів, лайків з вашим коментарем. Але головна ваша фішка як і у Юриста – показати себе як фахівця в своїй ніші і бути доступним у соц мережі і допомагати безкоштовною консультацією (звичайно що то просте).

   Сьогодні тільки безкоштовно. Завтра він не захоче вести бухгалтерію сам, а покличе вас, вже знаючи вас через інтернет!

   Ну ось так приблизно і потрібно підходити до питання знайти клієнтів. І це лише приклади, вам потрібно детально вивчити свого клієнта, де він і йти самому туди. Робити свою майданчик і зробити правильну рекламу.

   Ви пишіть, коли виникнуть запитання внизу в коментарі або в соц мережах. На скільки зможу, допоможу.

Ну як то так.

  З вами був Віктор Буслов, автор блогу http://www.sv.net.ua. До нових зустрічей на сторінках блогу!

Виктор

Ну что, ДРУЗЬЯ - большое спасибо за то, что посещаете блог, читаете посты и оставляете комментарии к ним !!! И очень надеюсь что вся информация, выложенная на блоге помогает вам приводить клиентов в свой бизнес. Напоминаю, что в сентябре месяце проводится бесплатная консультация по настройке вашего бизнеса в интернете. А в декабре делимся ссылками на бесплатные обучения от профессионалов. И ссылки на видеообучения для повышения ваших конверсий от практикующего интернет маркетолога.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *