Таргетируемая реклама, що це?

   Сьогодні навчимося застосовувати таргетинг для нашого бізнесу.

  Найголовніше для успішного застосування будь-якого засобу, це зрозуміти як це діє а як застосовувати і де майже однаково.   Будь то контекстна реклама, будь соц мережі...

 - Часовий таргетинг

 - Гео таргетинг

 - Розберемо послуги Адвоката

 - Метод «відсікання»

 - Створити свою рекламну компанію

Таргетируемая реклама, що це?

 Таргетинг — це!!!!

10.04  Хто хоче знати, які види Таргетингу існують, можете пройти на Вікіпедію і прочитати.

  А я розповім, своїми словами і як впливає це чарівне слово на ваш рекламний бюджет, как заработать і якість клієнта.

  Таргетинг (Таргетируемая реклама) – это «уточнення», знаходження більш точно свого клієнта по його характеристиці, в інтернеті, і як найбільш ефективно до нього підійти і запропонувати свій товар.

  Наприклад, у вас є кнопка показати вашу рекламу чоловікові або жінці! Це і є таргетинг за статевою ознакою. Гучне слово «Статевого» — ні, тут не порушуються нічиї права. Просто рекламна площадка намагається дати вам можливість визначити – кому більше ваша послуга потрібна чоловікові або жінці. І все!

  Весільні плаття краще показувати жінкам, а запчастини на мерседес краще чоловікові. Правильно? Ну ось! Ви і зробили таргетинг за статевою ознакою!

  Коли ви «уточнюєте»»кому, де, скільки, в соц мережах (Фейсбук, В Контакті, Однокласниках ...) є навіть за інтересами. Так ось кому краще показувати вашу рекламу – це і є це гучне і незнайоме слово – Націлювання.

Все просто!

Наприклад:

Часовий таргетинг:

098.04Наприклад, ви надаєте послуги і робочий час у вас з 9.00 – 18.00. Неділя – вихідний.

  Якщо у вас сайт налаштований на основний напрямок майданчики — на «Замовлення дзвінка» то, для збереження бюджету, можна пускати рекламу в строго робочий час.

  Звичайно, ви можете сказати: «Я буду показувати всім! І більше людей буде у мене! Вони побачать, якою у мене добрі послуги та цей клієнт, більше ні до кого не піде!» - ? ЦЕ УТОПІЯ! Тобто це фантастична, неможлива, мрія про світле майбутнє з вами...

  Ваш клієнт, зайшовши до вас, ознайомиться з вашими послугами, у 98 випадках перейшовши на сусідній сайт про вас забуде! А за цього приведеного клієнта ви заплатите як за наведених 47 чоловік! – бюджет! Але вирішуєте самі, я знаю, багато показують цілодобово, ваші гроші – як хочете, так і витрачайте!

Чому я кажу про це!

Коли є зворотний номер, клієнт більш охоче дзвонить зараз, поки відкрито сайт ніж «замовляє дзвінок». Враховуйте це при створенні реклами услуг.

  Коли у вас напрям «збір лідів», тобто ваша основний вид реклами це «обробка клієнтів», які залишили у вас на сайті свої дані – телефон, Емайл. Цю рекламу, звичайно, потрібно ставити цілодобово.

  У контекстній рекламі на пошуку – виберіть часовий таргетинг. А контекст і ремаркетинг — ) звичайно цілодобово!
В соц мережах звичайно цілодобово, чому? Тому що соц мережі це засіб спілкування і зацікавлений клієнт може завжди вам написати...

  Коли то було сильно поширене – підписка на поштову адресу. Зараз багато хто не читають свої Емайл ящики, підписуються на соц мережі.

 Розумієте зміст цього націлювання? Уявити вашого клієнта і пустити його на свій сайт у зручний для вас час.

Це гео таргетинг

809.04  Подивимося на ще один важливий вид, це гео таргетинг. Це коли ви вибираєте метод, щоб вам показати рекламу на строго певній місцевості:

  • Мова вашого клієнта (англо мовне, рунет...),
  • Країна,
  • Область,
  • Місто,
  • Район міста (до цього виду можна «підібратися» через групи в соц мережах).

Від цього виду багато залежить.

  Тут потрібно дивитися на ваш рекламований продукт, де ваш клієнт.

Розберемо послуги Адвоката

  Наприклад, адвокат. Адвокат має практику в місті Житомир. І працює тільки в своєму місті. От щоб ви застосували? Поки не читайте далі, подумайте!!!

Тепер розберемо ми.

Значить можна:

1) Акаунти в соціальних мережах (Фейсбук, ВК, в Однокласниках ...) — друзі, постинг.

2) Групи міста – постинг (Однокласники, Фейсбук).

3) Робоча сторінка ст. Соц. мережах – щоб вас могли знайти приїжджі. Назва із згадкою послуги, опишіть вас – міні сайт.

4) Отсекайте всі рекламні майданчики (принаймні, платні), які не пропонують вихід конкретно на ваше місто!

5) Контекстна реклама – точна настройка на ваш місто і час показу. Контекст можна робити за прямим запитом «адвокат» але можна відпрацювати і «потреби клієнтів».

6) СЕО – ні! Тільки, якщо будете робити систематичні статті хв 5000 знаків.

7) І взагалі почитайте мою статтю «Вартість розміщення реклами» і навчіться вираховувати свою рекламу та що це таке!

Повірте, правильне розуміння рекламного бюджету це – це 50% успіху вашого бізнесу в (або через) інтернет!

Часто задають питання: Таргетинг в Контакті що це?

таргетинг  Це як можна точно «підійти» в показі реклами до свого клієнта. Використовуючи можливості налаштування рекламної площадки, що надається соц мережею В Контакті. Ух! Оце сказав!

  Коли зайдете в «Створити оголошення» уявіть ідеального свого клієнта і заповніть його «анкету» що пропонує в Контакті...

  Ніж більш точно ви створите образ вашого клієнта і «налаштуєте» його анкету, тим ефективніше буде ваша реклама!
Взагалі правило гео таргетингу – вибір тих майданчиків для реклами, які можуть показати вашу рекламу саме на вашій «площі».

  Якщо у вас електронний товар – відео навчання, курси – це можна показувати на всіх хто говорить мовою курсів!
А депутату в мерію – тільки ті майданчики, які в цьому місті.

Метод «відсікання»

Тут головне зрозуміти систему Таргетингу.

  Таргетируемая реклама у всіх однакова — її принципи!
Метод «відсікання» — отсекайте ті рекламні майданчики, на яких неможливо налаштувати ваш гео таргетинг!

Тут доведеться вам самим представити і подумати!

  Як можна «перевірити», де і які налаштування пропонують майданчики.

Створити свою рекламну компанію

  Реєструйтесь, заходьте, створюйте рекламу — особливо звертайте увагу на налаштування (таргетинг). Повністю створіть компанію, можете не проплачувати, 🙂 зате ознайомитеся!

  Якщо вам ця площадка підходить, значить шукайте «навчалку» в цьому напрямку і «діяти».

Купуйте навчалку тільки в тому випадку, якщо ви впевнені, що там є ваш клієнт!

  У кожного тренера або, якщо просто, якщо набрати «курси ...» або «безкоштовне навчання» — ви завжди зможете зробити початкові налаштування для вашої рекламної компанії і аккаунта. І коли ви, зробивши все, що вони вам скажуть, почнете одержувати клієнтів – тільки тоді купуйте «поглиблений курс» у даній тематиці. А потім віддайте «вузькому спеціалісту» на відсотки від прибутку... і робіть свій бізнес...

Ну от як то так.

   Прочитайте статтю «Вартість розміщення реклами» — це допоможе правильно дивитися користуватися рекламою в інтернеті!

Виктор

Ну что, ДРУЗЬЯ - большое спасибо за то, что посещаете блог, читаете посты и оставляете комментарии к ним !!! И очень надеюсь что вся информация, выложенная на блоге помогает вам приводить клиентов в свой бизнес. Напоминаю, что в сентябре месяце проводится бесплатная консультация по настройке вашего бизнеса в интернете. А в декабре делимся ссылками на бесплатные обучения от профессионалов. И ссылки на видеообучения для повышения ваших конверсий от практикующего интернет маркетолога.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *