Cтатистика вордстат в Яндекс Директ!

  Починаючи будь-який проект — спочатку подумайте, якими словами користуються ваші клієнти, щоб знайти і скористатися вашими послугами.

Cтатистика вордстат в Яндекс Директ!

 - Як застосовувати Вордстат і подібні сервіси?

 - Помилки у використанні Вордстат

 - Як вибрати запити?

 - Другий сервіс Директ «Прогноз бюджету»

 - Приклад вибору ключового слова для проекту

Як я застосовую в своїй роботі в просуванні бізнесу.

2566.04  Першим кроком, там праворуч є така кнопочка «Все регіони». Натиснувши на яку, ви вибирайте той регіон, в якому збираєтеся працювати.

  Отже, перед тим, як починати будь-який проект — спочатку подумайте, якими словами користуються ваші клієнти, щоб знайти і скористатися вашими послугами.

Помилки у використанні Вордстат

  Помилки.

Перша: НЕ використовувати статистику!

  Чому? Ваші послуги, і як ви їх уявляєте, можуть просто не шукати...

  Рішення: Перефразуйте ваші послуги, пошукайте, як ваш клієнт може вас «назвати», шукайте за видами діяльності...

  Курс в історію: До приходу Ісуса Христа на землю і Його слова — Біблії, перші книги були написані на мовах юдеїв, і це вчення було відомо, в основному, тільки до юдеїв. Але прийшов Ісус Христос і Його Слово — «Новий заповіт» був написаний на мові «простолюдинів» давньогрецькому. В той час на цій мові розмовляли «на базарах». І результат — вчення християн дуже швидко розійшлося по всьому тодішньому світу, всієї Римської імперії. І ми маємо зараз християнську цивілізацію.

Що було зроблено? Було дано учення мовою, якою користувалися «ВСІ»!

Як ми можемо застосувати для себе?

  Подумайте, як краще всього представити ваш бізнес. Не «шифруйтесь» в своєму маленькому маленькому світі. Подивіться, як вас можуть знайти максимально кількість ваших клієнтів!

Ось для цих цілей створені такі сервіси збору статистики як Яндекс Вордстат.

Так які слова ми будемо вибирати в Вордстат?

50cbПравильно. Уявіть вашого клієнта, простого, звичайного вашого клієнта.

Уявіть його проблему.

  І що ви йому можете запропонувати по даній тематиці. Вбивайте в Вордстат і дивіться, що більше всього шукають ваші клієнти.

Перевіряйте, аналізуйте!

Друга помилка: Використовувати іноземні "сервіси статистики".

Я користуюся тільки Яндексом. Чому?

  1. Спосіб мислення
  2. Реальні запити — ключові слова.

1) Спосіб мислення. Так, способи мислення у кожного свій мови. Англієць думає інакше, ніж російськомовний!

  І різноманітність «запитів» не дуже багато. Чому? Прийміть як факт 🙁 але ми думаємо і говоримо «кліше».

  Найбільш вузький словниковий запас у тих, хто часто використовує в розмові мат.

   Є середньостатистичний і розширений. Розширений, це ті, хто багато читає (вибачте леді) але не бульварні романи, займається кросвордами...

2) Реальні запити.

  На всіх сервісах є така фішка, як «може тут ваш клієнт». Цю фішку пропонують як Яндекс, так і Гугл.

  Що це таке? Це автомати на свій розсуд пропонують «словосполучення» — рейтинг запросов. Але їх цілком може і не бути реально. А для рекламної компанії «0» запити — навіщо вам потрібні і це зайвий злив бюджету.

Тому я працюю тільки з живим Вордстатом.

Як вибрати запити?

Скоріше вам потрібно зрозуміти, як працює Вордстат.

26.804  Значить, наберемо слово «море». І що ми побачимо? Внизу великий список слів, де вживається слово море. Подивимося «карибське море». Ви помітили, що карибське море більш популярне, ніж чорне море?

  Цікаво 🙂 натисніть «карибське море», бачите що шукають в цьому запиті? Так, кінофільм.

26.04  Так... відпочинок біля телевізора більш популярний, ніж відпочинок на чорному морі. А чому? тому що більш доступний. Зробіть свій бізнес максимально доступним (на скільки можливо)... І люди 🙂 не поїдуть на чорне море, а замовлять у вас бух облік! Це я жартую.

  Повернемося до Вордстату. Отже, у нас відкрито карибське море. І пішов вниз список. Список, де зустрічається словосполучення «карибське море».

Ось і основний принцип — Вкладеності.

Як краще відпрацьовувати запити — тему.

  У своїй сфері звузьте до 1 слова, самого головного. Введіть його в Вордстат і читайте, що стосується вас ... і так до кінця.

  Є ще одна цікава функція в цей вікні — колонка праворуч. Що це таке, це ті запити, які люди набирають разом з вашим.

  Наприклад: При запиті море, люди також цікавляться і «будинком на березі», «Туреччина егейське» і т. п. Зауважте, тут не вживається слово «море». Можна вашу рекламу на тему море запустити, і запропонувати тим, хто шукає «будинок на березі».

Ну, ось так.

Другий сервіс Директ «Прогноз бюджету»

226.04Другий спосіб відібрати ваш запит это сервіс Яндекс Діректа — прогноз бюджету.

Що це таке...

Давайте, напевно, просто поясню, як користуватися...

246.04  Значить так. Спочатку виберіть ваш регіон (На фото) — натисніть на кнопку «Уточнити». І уточнюєте, вибираєте в якому регіоні будете працювати. Там інтуїтивно зрозуміло.

  Після, зазвичай спочатку я відбираю основний напрямок діяльності. Перевіряю по Вордстату — кількість запитів основних послуг. Зазвичай намагаюся вкластися в 2-а слова.

Одне слово — сильно «широко», а 3-й слова сильно «вузько».

Після відбираю «одинарні» слова, що характеризують більш широко послуги.

Приклад вибору ключового слова для проекту

Наприклад, бухгалтер робить річні звіти.

Є 4 слова: бухгалтер, робить, річний, звіт.

   Яке слово більш характеризує? Правильно — бухгалтерський. Так от і в набирайте Вордстат або у «прогнозі бюджету» слово «бухгалтер». У «прогнозі» є такі кнопки «автоматичне коректування фраз мінус-словами» та «автоматична фіксація стоп-слів.

  Увага: при одинарному» мінус слові ці кнопки — поставте галочки, при двох і більш, галочки приберіть і вручну додайте мінус слова.

  Значить, вставили мінус слово, поставили галочки на мінус слова і натисніть «розрахувати».

  Якщо у вас напис сірим, то поставте галочку ось сюди, потрібно зробити напис активної (блакитний колір).

Зараз у вас виведено одне слово «бухгалтер».

26.049Наступний крок: натискайте на напис «підібрати».

  Спливло ще одне вікно. На ньому, поставте галочки, які характеризують вашу діяльність, де ви будете робити рекламу. І НЕ ставте, там, де вас не стосується і ви НЕ хочете робити рекламу.

Натисніть «Додати».

  Що ми зробили, ми додали в наш список, потрібні нам слова (замість ручного набору). Де галочки поставили — додали в список.

2676.04Натиснувши на кнопку «підібрати», ми знову побачимо список ключових слів.

Але як нам позбутися від непотрібних запитів? Для цього натиснемо на слово «Застосувати».

  Тепер звернемо увагу на наше слово «бухгалтер». Тут додалися слова з рискою. Це і є «мінус слова». Додалися вони автоматично. Тепер, коли ви натиснете ще раз на слово підібрати, то перший список у вас вже не буде. І так опрацьовуйте всю свою нішу.

Я не кажу, що у вас все вийде, але попрактикуйтесь і все вийде.

  Потім все це «збережіть» натиснувши на напис «експортувати .xls». Тепер вам зберегли ті словосполучення, ключевых слов для вашої реклами і ніші.

  Зараз я вам розповів, як користуватися Вордстатом і ще одним інструментом «прогноз бюджету».

Цей спосіб вибору ключових слів тільки для Яндекс Директ.

Для Гугл вибираються інакше.

  Для даної теми інформації достатньо. Читайте також статтю «прогноз бюджету», де я більш повно розповім про те, як відпрацьовувати нішу за запитами.

  Так само готується відео матеріал з даних питань. Дивіться на Ютуб.

  Ну як то так. З вами був Віктор Буслов, автор блогу http://www.sv.net.ua. До нових зустрічей на сторінках блогу!

Ну як то так.

  З вами був Віктор Буслов, автор блогу http://www.sv.net.ua. До нових зустрічей на сторінках блогу!

Виктор

Ну что, ДРУЗЬЯ - большое спасибо за то, что посещаете блог, читаете посты и оставляете комментарии к ним !!! И очень надеюсь что вся информация, выложенная на блоге помогает вам приводить клиентов в свой бизнес. Напоминаю, что в сентябре месяце проводится бесплатная консультация по настройке вашего бизнеса в интернете. А в декабре делимся ссылками на бесплатные обучения от профессионалов. И ссылки на видеообучения для повышения ваших конверсий от практикующего интернет маркетолога.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *