Вартість реклами! Де будемо розміщувати?

Розглянемо більш докладно вартість реклами.

Вартість реклами! Де будемо розміщувати?

 - Розвіюємо міфи в рекламі

 - РОЕ

 - Помилки розрахунку вартості

 - Розміщення реклами на сайті

 - Приблизні ціни на рекламу

Розвіюємо міфи в рекламі

  При розгляді цього питання, хочу розвіяти два неправильних міфу про бюджет реклами:

  1. Рекламу неможливо зробити при маленькому бюджеті 20.е — а я скажу!
  2. Платну рекламу не може робити маленька компанія — а я скажу, може!

  І мало того, скажу можна з 20. е зробити велику компанію: і рекламну та фізичну!

Як?

Скажу приклад:

  Розділимо 2-а поняття. «Бюджет рекламної компанії» та «Початковий бюджет рекламної компанії». Бачите різницю?

  Бюджет рекламної компанії — це скільки грошей ви віддаєте на певному проміжку часу на рекламу (день, тиждень, місяць).

  А «Початковий бюджет рекламної компанії» — це скільки ви можете дати грошей на перший тиждень реклами (день, кілька днів, тиждень, місяць).

Так, саме тут і криється секрет!

Повний бюджет виростає поступово з «початкового».

   Зробіть рекламу на 2. е в день — отримуєте 1 клієнта > з прибутку, зробіть рекламу на 4. е в день — отримуєте 2 клієнта > з прибутку, зробіть рекламу на 8. е в день — отримаєте 8 клієнтів > і так до нескінченності!

Із збільшенням рекламного бюджету, зростає і ваш бізнес!

От і все. Все так просто! Чи Не так?

   Навчаючись на тренінгах, при розгляді питань вартості реклами. Багато бізнесменів малого і середнього бізнесу, при слові «300 у. е в день» никнуть духом.

Не сумуйте!

  Просто починаючи свій бізнес (призводить клієнтів з інтернету) — приділіть особливу увагу не на суму грошей на «розкручений бюджет», а на підбір правильної майданчики і точної «налаштування таргет». І почніть з «тижневого бюджету». Розрахуйте РОЕ!

РОЕ

Для цього існує такий термін як РОЕ

  Своїми словами — РОЕ це розрахунок, скільки вам коштуватиме 1 покупець!
І варто робити рекламу на даній площадці і вибирати цей вид реклами!
Перше і найважливіше в Рекламі — розуміння реклами!

  Якщо ви думаєте: віддасте пару місяців гривень за 250 і до вас, до кінця життя будуть «валить» як сніжний ком клієнти — це трохи неправильна позиція і успіху тут немає. Бізнес ви не побудуєте!

Давайте розглянемо такий підхід, уявімо:

  Ви підійшли до банкомату. У вас в кишені 135 грн. І на банкоматі написано: «Всуньте в отвір купюру в 20 грн, і ви отримаєте 30!».

  І це правда! Ви всунете? 🙂 І коли ні будь відійдете від цього банкомату?
🙂 Я впевнений поки ви не «спустошили» банкомат вас важко буде відірвати від нього!

Чи я помиляюся?

Реклама в інтернеті схожа на вищевикладену ситуацію.

1) Без вкладення немає результату

2) Не обов'язково запускати рекламу «на весь оборот»

3) Поставте рекламний бюджет на % від вашого прибутку!

  Тут спрацьовує принцип: Чим більше влаживаете, тим більше отримуєте!
( Менше вкладете, отримаєте менше прибутку.

Конкретний приклад:

  Ви бухгалтер. Скільки коштує ваш клієнт? можна так: Скільки ви готові заплатити за клієнта?

  Наприклад, ваші послуги коштують 500 грн в місяць. Вам шкода віддати за клієнта 500 грн, якщо він буде користуватися вашими послугами 1 год?

Скільки не шкода вам віддати грошей за клієнта? Клієнт бухгалтера:

1) На рекламу витратьте 500 грн і отримаєте 5500 грн в годину! (12 міс. Х 500 грн (вартість послуг)).

Скільки коштує реклама? — один клієнт бухгалтера 500 грн!

Дорого? а скільки прибутку принесе?

  Наступний крок: З прибутку цього клієнта виділіть ще 500 грн (2 тиждень). До кінця місяця ви витратите 1000 грн. Але заробите за найближчий рік — 10 500 грн!

І так далі і так далі. Саме так виростають нині, компанії!

Все просто, чи не правда?

Помилки розрахунку вартості

  Я часто стикаюся з ситуацією, коли клієнт неправильно розуміє рекламний бюджет компанії.

Увагу помилки!

1) Не потрібно відразу пускати рекламу на максимальний оборот, з максимальним бюджетом! ( Вилетите в трубу!

  Почніть з малого, промацайте, де ваш клієнт і поступово, приділяючи відсотки з прибутку, збільшуйте рекламний бюджет у місяць!

І це реально для будь-якого виду бізнесу!

У мене є клієнти, які завантажені роботою при рекламному бюджеті 65. е в місяць. Можна збільшити, але їм вистачає!

🙂 Я знаю, що зі мною будуть, дехто не згоден, особливо пошуковики та рекламні майданчики!

  Але це спочатку. Рекламні майданчики вміють обчислювати професіоналів і для них, навіть роблять знижки — як обчислюють професіоналів?

  Профі, не спускає гроші на вітер! Висока ставка і точна настройка!
 Станьте профі!

2) Неправильна майданчик

  Точно визначитеся з рекламної майданчиком, щоб вона точно підходила за Таргетинговым налаштувань (якщо не знаєте, почитайте статтю у мене на блозі >> ).

  Хоч розраховуйте, хоч не розраховуйте вартість реклами — при неправильній майданчику, все одно бюджет буде втрачено.

Розміщення реклами на сайті

Якщо вас цікавить вартість реклами на сайті, на банерах, в інтернеті!

Ціна абсолютно різна!

Потрібно конкретно звертатися до кожного майданчику.

  Ціни коливається от: безкоштовної (самостійної — дошки оголошень, соц мережі), «написаної статті» — обмін статтями і посиланнями
До: ... не можу сказати... 🙂 тут хто на що здатний!

Ідіть прямо на сайт рекламодавця та дізнавайтесь!

Приблизні ціни на рекламу

Розповім про ціни на рекламу

  Як я сказав конкретно потрібно підходить до кожної рекламної майданчику. Але давайте зараз розглянемо основні рекламні майданчики

  Отже, контекст. Контекстна реклама. Основні рекламні майданчики - це Яндекс Директ і Гугл Едвардс.

Хоч і кажуть, що Яндексом ніхто не користується - не слухайте!

Подивимося на того ж бухгалтера, і візьмемо місто Вінниця.

  Друзі вчіться користуватися Статистиками Яндекс Вордстат і Эдвордс Планер (про це стаття буде тут >>)! 50% вашого успіху.

  У мене був випадок (імена та бізнес спотворений): Був клієнт зубний лікар. Працював на території Вінниця. У нього був сайт. Так ось він звернувся з проханням зробити новий сайт, один у нього вже був. Сайт потрібен, щоб до нього прийшли клієнти. І пояснивши мені які послуги він представляє і який сайт він хоче — я подивився в статистиці Вордстата — ( ніхто його не шукає!

  Тобто і сайт, і реклама не дасть успіху! Потрібно було просто змінити, перефразувати його послуги! Так як шукають в інтернеті. Я зробив сайт як він хотів, але за рекламу не взявся.

  Друзі, якщо ви звернулися до фахівця, прислухайтеся до його порад і ведіть діалог, а не монолог! Це буде краще для вас!

Повернемося до Вордстату, Планеру та бухгалтеру.

Скільки ви зможете обробити клієнтів?

17.04На знімку видно, що можна обробити рекламу бухгалтера 39 осіб в місяць.
Це по «гарячих запитам». Можна ще охопити теплі і холодні запити.

Вам мало 39 клієнтів в місяць?

Ця реклама буде коштувати взагалі копійки!

  Співвідношення ціни контексту реклами Яндекс і Гугл 1:2. Тобто, якщо по даній темі ви візьмете клієнта за 100 грн. То Гугл за 200, чому? Бо Гугл американець і живе в доларах!

  Починайте з Яндекса! Поступово підніміть, заберіть рекламним бюджетом весь «пошуковий» Яндекс (поступово максимально піднявши ціну кликом і без обмеження бюджету в день), а потім візьміться за Гугл!

  В Контакті трохи дешевше, а в Фейсбук дорожче. Але також правильна налаштування Таргетингу дозволить вам отримувати відвідувача за копійки.
Зараз реклама в Ютуб і Инстаграмм коштує дешево. Ютуб — налаштовується в самому Ютуб, Инстаграмм в рекламному акаунті на Фейсбуці (це одна компанія).

  Згадаю, що можна рекламувати свій товар, послуги і безкоштовно: потрібно лише ваше час — дошки оголошень, соц мережі.

Ну як то так.

   З вами був Віктор Буслов, автор блогу http://www.sv.net.ua. До нових зустрічей на сторінках блогу!

Виктор

Ну что, ДРУЗЬЯ - большое спасибо за то, что посещаете блог, читаете посты и оставляете комментарии к ним !!! И очень надеюсь что вся информация, выложенная на блоге помогает вам приводить клиентов в свой бизнес. Напоминаю, что в сентябре месяце проводится бесплатная консультация по настройке вашего бизнеса в интернете. А в декабре делимся ссылками на бесплатные обучения от профессионалов. И ссылки на видеообучения для повышения ваших конверсий от практикующего интернет маркетолога.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *