Юзабіліті сайту — потрібно робити налаштування головної сторінки сайту перед рекламою або 5 моментів успіху!

Вчора поговорив з однією людиною, він програміст. У них є проект. Хороший, великий проект. Розмовляли про тренди інтернету, і я вирішив семінар вставити налаштування головної сторінки.

Адже перші 15 секунд на сайті визначає у людини, він буде вашим клієнтом чи ні...

Юзабіліті сайту — потрібно робити налаштування головної сторінки сайту перед рекламою або 5 моментів успіху!

 

 - Акція для читачів!

— Юзабіліті сайту, головної сторінки

— 5 архі важливих даних

— Отже, почнемо

— Банер

— Номери телефонів

— Безкоштовна консультація он-лайн і оф-лайн, Замовити зворотний дзвінок

— Середня мета

— Соц. мережі

— Бажано розмістити

 

Акція для читачів!

nastrojka-sajta-reklama-mukachevo🙂 при написанні статті подивився в Яндекс Статистику, що дивляться при рекламі про головній сторінці. І здивувався! Чомусь думають, що при рекламі налаштування головної сторінки не потрібна: «головна сторінка сайту реклама» і «головна сторінка сайту контекст» — 0 запитів!!!!!!

 

У мене до вас пропозиція. Хочу на цю тему зробити відео навчалку, але на реальному сайті: «Налаштування головної сторінки сайту під рекламу».

 

Якщо ви зацікавлені в головній сторінці — зверніться до мене, я настрою безкоштовно головну сторінку вашого сайту, запишу відео і покладу на Ютуб. 🙂 не хочеться робити це даремно. Нехай принесе користь. Але це пропозиція дійсна до 7-го серпня. Просто у мене замовлено проект, і я зроблю на ньому.
Але я хотів би це зробити для читачів блогу.

Може це і є помилка 99% рекламодавців — невдач, спущених у повітря рекламних бюджетів, поламаних доль 🙁 !?

Юзабіліті сайту, головної сторінки

25.07

 

Я розумію, існує Юзабіліті сайту: Друзі, зараз при легкій налаштування головної сторінки 99% відвідувачів будуть ваші і без налаштування (ви чекаєте глобальної налаштування «Юзабіліті» — круто), ваш бізнес і реклама в програші?
Я зараз розумію, що все-таки правильно, що ця тема буде включена.

Вирішив додати в семінар на таку тему як «налаштування головної сторінки сайту». Або що зробити, щоб наш клієнт зміг до нас додзвонитися! Від цієї функції залежить 98% ваших покупців!

Саме про обов'язкові налаштування, в даний час сайтів. В інтернеті це називається «Юзабіліті».

А для тих, хто не може прийти на семінар в Мукачево (але будете на онлайн-семінарі) опишу основні пункти, які повинні бути на головній сторінці, дотримуючи які можете сміливо робити рекламу.

5 архі важливих даних на вашій головній сторінці:

 

  1. «Банер»
  2. Номери телефонів
  3. Безкоштовна консультація он-лайн і оф-лайн, замовити зворотний дзвінок
  4. Середня мета, кінцева мета
  5. Соц. мережі

 

Ну і так, на всякий випадок в магазин, ОБОВ'ЯЗКОВО, покупка в 1 клік. І Замовлення дзвінка, і бажано оформлення замовлення на 1 сторінці.

Отже, почнемо.

25.077

 

Чому головна і чому саме ці налаштування?

Зараз велике розмаїття пропозицій і людина спочатку побіжно переглядає сайт. Перші 15 секунд визначають вашого клієнта! А що перше відкривається? Спробуйте подивіться — зараз це банера!

Подивіться на професійний сайт юзабіліті — не прокручуючи сайт вниз (:) для компів), можна визначити:

  • Загальна тематика сайту (тематична картинка, Стратегія),
  • Чим займається компанія,
  • у декого і рекламне пропозицію,
  • номери телефонів,
  • консультація онлайн,
  • передзвони мені!

 

Скажете це нереально. Реально!

І мало того реально — при цих функціях на першій сторінці, 2, 3, 4 і т. д. сторінки «практично вам не потрібні»!

Тому зараз і пішли одностраничники, пейдж сторінки...
Звичайно, є сторінки більш детального перегляду, сторінки товарів, фотогалереї, каталоги... Але все йде з головної сторінки.

Друзі, запам'ятайте, 95% відвідувачів вашого сайту на 3-ю сторінку не йде! Дуже рідко хто забрідає.

Тепер розглянемо більш конкретно. Я буду говорити про те, що потрібно зробити, а як я думаю, просто пошукайте в інтернеті, просто набравши запит. Є багато відео навчань. Ну і я зроблю на кожен момент відео навчання, поки буде семінар у Мукачево і онлайн.

Банер.

Це те, що перше, що побачить ваш потенційний покупець, і він повинен:
привертати увагу, зупиняти погляд (не порнографія :)), тематичний вашого виду діяльності, наприклад:

Зверху назву компанії, короткий опис. На банері, по можливості написати середню і далеку мету (трохи далі опишемо).

Номери телефонів

У першому вікні обов'язково, десь додати номер телефону для зв'язку можна один головний або всі 3-в. Які 3-і! Дивіться, на території якої ви працюєте. Для Центру України — Київ стар, Схід і Захід — МТС, для півдня — Лайф.

 

75% ваші покупців будуть до вас телефонувати (звичайно, якщо ви підкажете!)
15% — онлайн консультація
5% офлайн
5% відразу кінцева мета

 

perezvoniБезкоштовна консультація он-лайн і оф-лайн, Замовити зворотний дзвінок
Зараз є достатньо додатків, сервісів, щоб зробити онлайн та офлайн консультацію. Працює!

Якщо ви постійно в мережі, ставте онлайн.

Оф лайн консультація працює на такому ж процентному співвідношенні, як і «Замовити зворотній дзвінок».

Увага! Якщо ви не збираєте ліди (емайли, номери телефонів ...), то обов'язково намагайтеся відключити «обов'язковість» введення email. А краще взагалі прибрати це поле.

Чим менше «відволікаючих кнопок» між вами і клієнтом, тим краще!

Середня мета

Що таке середня мета. Це «купити», «замовити продукцію» тощо.
Чим дорожче товар, послуга, тим менше буде цих цільових дій!

Людину потрібно «підвести» до цієї мети. Тут потрібно дивитися по бізнесу. Але в основному, зараз добре діє «Безкоштовна консультація», «Розрахунок онлайн» і т. п. ...

На головній сторінці має бути яскраво виражено пропозицію: Замовити консультацію! У різних варіантах, кілька разів. В. Один або максимум два, кінцева мета.

Акцентуйте вашого клієнта, щоб він вам передзвонив (або ви до нього).

Соц. мережі

Раніше люди підписувалися на новини, зараз додаються в групи, щоб дізнатися новини ...

Тому обов'язково підключіть сайт до соц мереж. Покажіть «Друзів» на головній. Це дає ефект Довіру! Що люди знають цю компанію, навіть додаються в друзі...
Ну і все! Це основні моменти для головної сторінки.

Бажано розмістити

0_daaigБажано десь розмістити відео презентацію компанії або послуги. Деякі замість фото банера ставлять відео ролик. 🙂 Друзі, не художній фільм «Сталкер», а ролик максимум 90 сек, або інтерв'ю ... — діє як бомба!

Можна розмістити пару відгуків з посиланнями на реальних людей в соц мережах, реальних компаній. Але це при можливості шаблону.
Якщо у вас один продукт або послуга — вся потрібна інформація повинна бути на головній сторінці.

Якщо у вас кілька напрямків — добре видимі переходи кнопки, меню ...

Ну, ось так приблизно і є. Більш детально або на реальних бізнесах, на семінарах і на відео обучалках. Я зараз пишу цю статтю, але в найближчі пару тижнів все це практично буде на відео. Пишіть в групи.

З вами був автор сайту http://www.sv.net.ua Віктор.

uzabiliti

Виктор

Ну что, ДРУЗЬЯ - большое спасибо за то, что посещаете блог, читаете посты и оставляете комментарии к ним !!! И очень надеюсь что вся информация, выложенная на блоге помогает вам приводить клиентов в свой бизнес. Напоминаю, что в сентябре месяце проводится бесплатная консультация по настройке вашего бизнеса в интернете. А в декабре делимся ссылками на бесплатные обучения от профессионалов. И ссылки на видеообучения для повышения ваших конверсий от практикующего интернет маркетолога.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *